v.v. Rillandia JO19-1 - Patrijzen JO19-1 7 - 3 ( 2 - 3 )

Patrijzen JO19-1

... (penalty)
... (kopbal)
... (schot)
Tycho Sierat (schot)
Bart Spelier (schot)

7 april 2018 11:00

We hadden nog iets recht te zetten tegen de Patrijzen (in najaarcompetitie met 3-0 verloren). Op de eerste mooie lente dag begonnen we zeer matig, met een 2-tal veel te laat arriverende spelers... In onze toch al krappe selectie kunnen we dit niet gebruiken.
De wedstrijd dan; na 30 sec kregen we een gemakkelijk gegeven penalty tegen; 0-1. Na 2 minuten stond het zelfs: 0-2 uit een corner ging de bal onfortuinlijk over de doellijn...Pffff wat een slap begin. Nadat we ons iets herpakt hadden viel in de 12 e min. de 0-3...Een afstraffing dreigde;  hoe was dit mogelijk? We hadden intussen ook kansen gehad, maar helaas troffen die geen doel. De keeper van Patrijzen was ook prima in vorm en stond vaak in de weg. Het duurde tot de 37e min. toen Tycho doel trof: 1-3, mooie goal, Tycho speelde sterk, mooie passes en veel inzet! De toon werd gezet want in de 42e minuut scoorde Gijs de aansluittreffer: 2-3
De 2e helft dan; In de 51e min. kregen we ook een gemakkelijk gegeven penalty, helaas raakte Gijs de onderkant van de lat. We bleven zoeken naar de gelijkmaker en moesten op onze hoede zijn voor de tegenstoten. Na diverse kansen toch de 3-3 door Bart in de 73e minuut. De tegenstander hadden geen wisselspelers en ze zorgden voor veel vertragingen en oponthoud. In de 84e minuut de bevrijdende 4-3 door Mike, met een mooie droge schuiver zette hij ons op voorsprong! In de 86e minuut de 5-3 door Gijs, nu was de wedstrijd gelopen, wat een goede prestatie mannen! Maar i.p.v. consolideren gingen we door met voetballen, de tegenstander lag op "apegapen" en in de 93 minuut scoorde Gijs de 6-3 en maakte Thomas in de 95e minuut de 7-3. De blessure tijd bedroeg 6 minuten, fijn dat de scheidsrechter al die tijd  gewoon bijtelde. Bedankt voor het fluiten! De heren van de JO19 hebben veerkracht getoond, klasse! Allemaal een dikke duim voor jullie inzet en veerkracht; ik heb er van genoten; Thomas, Nick en Lars bedankt voor jullie beschikbaarheid.