V.V. RILLANDIA JO19-1 - MOC'17 JO19-3

MOC'17 JO19-3

15 september 2018 11:00

Laatste bekerwedstrijd in een serie van drie; alle 4 de ploegen hebben 1 x gewonnen en 1 x verloren; qua eindstand is alles mogelijk.  We willen graag winnen, maar de bekerwedstrijden worden door ons eigenlijk alleen maar gezien als oefenenwedstrijden.
En oefenen moeten we zeker! De wedstrijd dan; matig niveau zeker de eerste helft, waarin beide teams kansjes kregen. MOC wist in de 18 e min de score te openen: 0-1. Een wedstrijd die alle kanten op kon gaan, maar zonder te overdrijven waren we de bovenliggende partij. Vooral het scorend vermogen is een probleem voor ons. In de 2 e helft gingen we zeker stukken beter combineren, maar de weg naar het net konden we niet vinden. Opvallend sterk speelde Mike op een voor hem niet favoriete plek achterin (links back).  Met enkele verschuivingen in het team hebben we geprobeerd om meer doelpunten te genereren, hetgeen helaas niet is gelukt. Genoeg kansen op een veel beter resultaat hebben we gehad, tot uiteindelijk de tegenstander in de 86 en 88e minuut nog 2 tegentreffers produceerde: 0-3 Met dit resultaat (bleek achteraf) gaan zij naar de volgende ronde. Achteraf erg jammer want zij  waren echt niet beter dan wij, maar zo gaat het nu eenmaal soms. Terugkijken naar de 3 wedstrijden voor de beker, moeten we concluderen dat we er nog lang niet zijn, het spelletje gaat over doelpunten maken en dat lukte ons de laatste 2 wedstrijden niet.
Volg. week wacht de eerste competitiewedstrijd uit tegen HSC uit Heerle.
Scheidsrechter bedankt voor het fluiten;  prima wedstrijd gefloten!