V.V. RILLANDIA JO19-1 - MOC'17 JO19-5

MOC'17 JO19-5

Tycho Sierat (schot)

27 oktober 2018 11:00

Gestart werd in koude, natte ochtend. De tegenstander was al zeer vroeg bezig met de warming-up.....
Een eerste helft waarin de gasten in het eerste half uur duidelijk beter voetbal lieten zien. Veel spelers van ons waren meer met zichzelf bezig dan samen als een team te voetballen. Nadat een speler van de gasten 2 x geel had gekregen, waren we weer in staat om mee te voetballen. Twee pogingen van Memmo werden net geen doelpunten. In de 41 e minuut schoot Tycho van zeker 30 meter de bal over de keeper in het doel: 1-1. Dat smaakte naar meer!
In de 2e helft met nog steeds een overtal situatie gingen we goed van start; 49e min een mooi afstandschot van Memmo: 2-1. De gasten gaven zich niet gewonnen, de wedstrijd werd helaas slechter en slechter. Na wat geklungel achterin een penalty tegen die Ken zeer fraai keerde. Dat zou toch een boost moeten geven. 7 minuten later in de 76e min de 2-2..pffffff. Het werd onvriendelijk binnen de lijnen, veel frustraties over en weer. Er was geen sprake meer van als team voetballen, de meesten deden maar wat of konden qua conditie niet brengen wat ze moeten kunnen brengen. Ik heb nog nooit zo n WANVERTONING gezien, een aantal spelers (ook van ons!)  moeten zich echt beter leren beheersen, degene om wie het gaat weten wel wie ik bedoel. Complimenten overigens voor Mike en Charaf die zich wel goed wisten te beheersen!
Scheidsrechter bedankt voor het fluiten!  Het valt niet mee om zo n wedstrijd te moeten fluiten, je komt er net als wij voor een lekkere pot voetbal.
Beste is om het allemaal snel te vergeten en beterschap te beloven.