Hansweert-Rillandia JO13-1

Hansweertse Boys JO13-1

Onder 13, JO13-1, Groep 7 06

16 september 2017 10:00

Vandaag de laatste bekerwedstrijd, en wel de beslissende uit tegen Hansweert.
Beide ploegen hadden hun vorige 2 duels gewonnen en dus moest dit duel de beslissing brengen.
We begonnen helaas zonder de geblesseerde Levi en de zieken Britt en Quwenneffer.
We begonnen wat nerveus en we leken zenuwachtig en onder de indruk van Hansweert.
Een makkelijk gegeven vrij trap werd, erlijk is eerlijk, heel mooi ingeschoren door Hansweert, 1-0.
Dit was een tegenvaller en door slecht opletten van onze kant werd het zelfs 2-0.
Jongens, als iemand of de keeper een redding maakt gaat het spel gewoon door, niet stil blijven staan.
Hierna begonnen we wat beter te spelen en een corner werd door Levy op weergaloze wijze tot een goal verwerkt, 1-2.
Nog 2 goede kansen op de 2-2, maar Jasser en Toets hadden het vizier (nog) niet op scherp staan.
Jammer, maar zo gingen we de rust in.
In de rust aangegeven dat we druk moesten zetten bij hun onzekere keeper en dit pakten we goed op.
Hansweert had echter besloten om met 7 man te gaan verdedigen en dit deden ze goed.
In 2 snelle uitbraken werd nog 2x gescoord door Hansweert, eindstand 4-1.
Jammer, jammer, wamt we waren niks minder.
Een wijze les voor ons allen: begin scherp!!
Nu liepen we meteen achter de feiten aan, dat was onnodig en jammer.
Volgende week begint de competitie met een thuiswedstrijd tegen Odio uit Ossendrecht.
Klein smetje op deze wedstrijd: we kregen geen beslissing mee, dit werd zelfs door het aanwezige hansweert publiek bevestigd, jammer jammer.