V.V. RILLANDIA JO19-1 - FC MOERSTRATEN JO19-1G

FC Moerstraten JO19-1G

... (penalty)

23 maart 2019 11:30

Vandaag tegen FC Moerstraten, verkerend in de onderste regionen, in de najaarscompetitie wonnen we in de allerlaatste seconde met 4-3.

Vandaag moet het anders. Al snel werd duidelijk wat de intenties waren van de tegenstanders; tegenhouden en loeren op de counter mogelijkheden.
We controleerden de wedstrijd maar waren wel wat slordig met de laatste passes. We zijn er niet zo goed in om het spel te maken; het duurde tot de 21 e minuut toen Zeb doeltreffend raak kopte: 1-0. Daarvoor was er toch een mogelijkheid geweest voor de gasten, die -grotendeels- met maar liefst 5 jongedames speelden.
Het blijft altijd lastig om tegen vrouwelijke leeftijdsgenoten te moeten spelen...Het bleef bij die ene treffer in de eerste helft.

In de 2 e helft hielpen we zelf de tegenstander in de 49e min door ze een strafschop te laten benutten: 1-1 .
Daarna weer de controle over de gezapige wedstrijd, waarop het wachten was op treffers en die kwamen er gelukkig toch nog: Twan (61e min) 2-1, Lars scoorde in de 69e min de 3-1 en het eindschot was van Memmoli, in de 85e min. een fraaie treffer; 4-1.
Drie punten erbij, na de zeperd van vorige week weer " back on track".  In de 2 e helft werd er veel beter gecombineerd, minder lange halen naar voren zoals in de eerste helft.
Ammar bedankt voor het fluiten