V.V. RILLANDIA JO19-1 - GRENSWACHTERS JO19-1G

Gijs Heppe (schot)
Tycho Sierat (schot)

2 maart 2019 11:00

Inhaalwedstrijd tegen Grenswachters, in de najaarscompetitie hadden we bij hen relatief makkelijk de punten meegenomen (1-7)
Bij ons veel afwezigen, gelukkig waren er voldoende gegadigden uit andere teams om ons te helpen, waaronder Vera (C-junior).
Al snel waren we de bovenliggende partij, maar de kansen die we kregen konden we niet verzilveren. We speelden slordig, een grote kans voor hen
werd goed tegengehouden door gelegenheids doelman Mike.  In de 37e minuut dan eindelijk de 1-0 door Gijs en een minuut later liet hun keeper een makkelijk schotje van Tycho door de vingers glippen; 2-0 russtand.
In de 2e helft  eenzelfde beeld; waarin Kaj in de 53e minuut  doel trof: 3-0.  In de daaropvolgende 20 minuten voerden we de score op naar 7-0, middels Gijs (2 x ), waaronder een fraaie kopbal,  Tycho, nu met een mooi hard schot onderkant lat en Lars, na een vloeiende aanval, mooi binnengetikt.
Het slotakkoord was voor de Grenswachters in de 79e min. uit een corner onhoudbaar hard binnen getrapt; 7-1 eindstand.
Bedankt Gijs, Martijn en Verta voor jullie beschikbaarheid. Extra compliment voor Vera, nog C-juniore die echt opviel op de links back positie, en die haar mannetje stond en na het uitschakelen van haar tegenstander vervolgens goed de bal speelde naar de middenvelders!
Ook de scheidsrechter bedankt voor het fluiten!
Na 2 wedstrijden staan we gedeeld eerste met HSC uit Heerle, gelijke punten, exact gelijk doelsaldo (11-3)