Weer geen punten voor JO-13/1

Luc Martens (vrije trap)

Onder 13, JO13-1, 5e klasse 05

4 november 2017 10:00

Vandaag moesten we uit naar NSV, ofwel Nispen. Alleen de meiden binnen ons team hadden hier weleens tegen gespeeld, de jongens niet. Een mooi complex met een afgelopen winter mooi verbouwde kantine. We hadden 1 wissel en om 10.00 begonnen we aan de wedstrijd.
We begonnen in ieder geval met hard werken, iets wat de afgelopen wedstrijden de eerste helfts steeds ontbrak.
Voetballens hield het niet over, want we waren de bal steeds na een paar seconden weer kwijt. We slaagden er niet in over te spelen en trapten bijna iedere bal naar voren. Omdat ook NSV niet sterker was gingen we de rust in met 0-0, verdiende tussenstand. In de rust hebben we aangegeven dat er vandaag best wat inzat, maar dat we de ballen wel meer naar elkaar moesten proberen te trappen en niet inleveren bij de tegenstander.
Na rust begonnen we echter slecht, we kwamen de eerster 20 minuten niet aan de bal en amper over de middellijn.
De 1-0 en 2-0 vielen beiden uit een corner. Daarna eindelijk Rillandia dat er in ging geloven en met nog 10 minuten te spelen scoorde Luc een hele mooie vrije trap, 2-1. Nu gingen we volle bak en zelfs Dion ging mee naar voren maar helaas, de gelijkmaker viel net niet meer.
Hierdoor bleef de stand 2-1 en hadden we wederom geen punten, terwijl het er wel inzat.
Jongens, hard gewerkt, maar voetballend moet het echt beter.
Dus zoals besproken GOED en FANATIEK trainen helpt!
Een speciaal dankwoord voor Bart Meeuwsen.
Bart traint de komende week ons team op manadag en kwam kijken naar ons team om zich een beeld te schetsen van ons team en om zich zodoende optimaal voor te bereiden op de training, klasse!