overwinning voor het vertrouwen

Luc Martens (intikker)

Onder 13, JO13-1, 5e klasse 05

18 november 2017 11:15

Vandaag moesten we om 11.15 uit naar MOC uit Bergen op Zoom. Deze ploeg stond onder ons en dit wilden we graag zo houden.
We hadden 11 man dus iedereen moest overeind blijven tijdens de wedstrijd.
We begonnen op het kunstgras wat onzeker, maar al snel werden we beter en beter.
Na wat losse flodders was het Toets die een door de keeper losgelaten bal in 2x benutte, 0-1.
Dit was ook de ruststand, omdat we niet meer dan een paar schotjes lanceerde voor rust.
In de rust hebben we aangegevn dat we volop druk moesten zetten en proberen de 0-2 te maken.
Dit deden we maar ook Moc kwam vaker op onze helft.
Zoals zo vaak komt dan de grote kans voor Moc maar gelukkig scoorden ze niet, waardoor het 0-1 bleef.
Halverwege de tweede helft wederom een afgeslagen bal die door Luc heel attent werd afgemaakt, 0-2, jippie!
Zou het dan eindelijk weereens zo ver zijn dat we 3 puntjes mee naar rilland mee zouden nemen..
Na weer een klusbal reageerder ditmaal Vera zeer attent, 0-3.
Prachtig prachtig was dit.
Ook scoorde onze jarige job Lorenzo nog bijna, maar dit mocht de pret niet drukken, de winst was binnen en Lorenzo kon om zijn PS4..
De verdediging hield ook super goed stand waardoor we de wedstrijd wonnen met 0-3!! Yes.
Ik moet zeggen jongens en meiden: een prima resultaat, vooral ook hel hard gewerkt, M&M&M waren trots op jullie.
Volgende week tegen Roosendaal, thuis om 10.30