Patrijzen JO19-1 - v.v. Rillandia JO19-1 3 - 0 ( 1 - 0 )

Patrijzen JO19-1

Onder 19, JO19-1, 4e klasse 01

18 november 2017 11:00

Een sterke tegenstander; Patrijzen uit  s Heerenhoek. Op een goed bespeelbaar hoofdveld mochten we het nu waar maken; titel kandidaat of niet.. We begonnen matig, slap, wat is dat toch? We spelen om de hoogste positie(s) en komen dan zo matig uit de startblokken. Een veel feller Patrijzen creeerde veel meer dan wij, ze speelden met heel veel inzet en kregen vlak voor rust loon naar werken 1-0. Nog 45 minuten de tijd om een beter resultaat te bereiken (winst was eigenlijk de enige optie om bij te blijven met de koploper WVV 67). De 2 e helft was in ieder geval stukken beter, maar de wil om met zijn allen te knokken voor een goed resultaat bleef achterwege. Patrijzen was qua inzet en felheid wederom de bovenliggende partij. Een kansje kregen we uit een vrije trap, bijna iedereen telde hem al, maar hij ging er niet in. Toen we ook nog - 10 minuten - met 1 man minder kwamen te staan leek de kans verkeken; in de laatste 10 minuten scoorden zij nog 2 x, daarmee verdubbelden zij onze tegen doelpunten in 6 wedstrijden. Er kwam nog veel tijd bij; veel pijntjes en behandelingen van m.n. de Patrijzen (was het theater of toch vanwege het vol-gas geven de hele wedstrijd?). enfin maakt niks meer uit; Patrijzen zijn zeer verdiend 3 punten rijker en wij een illusie armer. Rest mij nog te melden dat de scheidsrechter een prima wedstrijd floot en dat de strijd - ondanks 1 gele kaart - sportief is verlopen.