Wedstrijdverslagen

28 oktober 2023 Nieuwland-Rillandia 1-3: Door de speelstijl van Nieuwland was Rillandia op het begin zoekende. Naar mate de wedstrijd volgde nam het elftal van Edwin in de Weij het het heft in handen. Zoonlief Wessel kreeg het op zijn heupen. Hij zorgde voor de 0-1 en de 0-2. De bezoekers kregen meer en meer ruimte en kwamen niet meer in gevaar. In de Weij bracht Robin van Bavel nog in stelling en die zorgde voor de 0-3. Vlak voor tijd redde Connor Meerman nog de spreekwoordelijjke eer voor Nieuwland door een strafschop raak te schieten (Bron: PZC Sport).

14 oktober 2023 Rillandia-Kruiningen 3-3:
Voor de pauze liet Rillandia het gebeuren en kon Kruiningen eenvoudig doelpunten maken. Bart Spelier had nog wel voor de 1-0 gezorgd, maar hierna waren de bezoekers de betere. Dankzij twee treffers van Stef Dane en eentje van Indy van der Sluis stond Kruiningen op een comfortabele 1-3 voorsprong bij rust. Rillandia kwam als herboren uit de kleedkamer en ging op jacht naar de aansluitingstreffer. Die werd gemaakt door Robin van Bavel en Rillandia ging door. Szilard Szakacs maakte er een kwartier voor tijd 3-3 van. Bij Kruiningen werd het nog erger,  want Mark Deprez kreeg zijn tweede gele kaart. De thuisploeg rook bloed en doelman Mark koster redde nog een punt voor de bezokers met enkele goede reddingen (Bron: PZC Sport).

Geen wedstrijdverslagen gevonden