Kledingbeleid Jeugdteams

v.v. Rillandia vindt het belangrijk dat alle jeugdteams er netjes bijlopen in de eigen clubkleuren.  Daarom wordt er aan ieder jeuglid een voetbaltenue ter beschikking gesteld dat hij/zij mag gebruiken tijdens de wedstrijden.
De club blijft de eigenaar van de kleding, je krijgt de kleding in bruikleen. In de bruikleenovereenkomst staan afspraken waaraan je je moet houden. Niks bijzonders; het komt erop neer dat je de kleding alleen voor de wedstrijden moet gebruiken en er goed voor moet zorgen.
Is de kleding te klein dan kun je die inleveren; en wordt er voor een beter passende set gezorgd.
Sokken zijn voor eigen rekening.
Klik hier om bruikleenovereenkomst te downloaden. Deze moet door ouders/verzorgers getekend ingeleverd worden bij het ophalen van de kleding.

voor vragen kun je altijd bij de kleding commissie Jeugd terecht !