Wanneer je lid wordt van vv Rillandia krijg je te maken met contributie.

Een spelend seniorenlid (>18 jaar) betaalt per seizoen 160 euro.
Een jeugdlid (<18 jaar) betaalt per seizoen 100 euro.
Voor niet spelende leden bedraagt de contributie 50 euro per seizoen.

Daarnaast is het ook mogelijk donateur te worden, zonder lidmaatschap. In dat geval is de bijdrage 50 euro per seizoen.

Zowel de hoogte van de contributie als de donateursbijdrage worden jaarlijks opnieuw vastgesteld door de Algemene Ledenvergadering.

De contributie dient voor aanvang van het seizoen te worden betaald. De penningmeester stuurt hiervoor een betalingsverzoek per mail. Hierin staat het contributiebedrag en hoe dit kan worden voldaan.

heeft u vragen over de contributie dan kunt u contact opnemen met de penningmeester via [email protected] of via het contact formulier, klik hier om hier naar toe te gaan.

Weet u voldoende en wilt u lid worden ? Klik dan hier voor het formulier dat u kunt invullen om u als lid aan te melden.