V.V. RILLANDIA JO19-1 - ST SV HOEDEKENSKERKE/VV KWADENDAMME/APOLLO'69 JO19-1

ST SV Hoedekenskerke/vv Kwadendamme/Apollo'69 JO19-1

... (penalty)

8 september 2018 11:00

Rillandia JO19 - combinatie Hoedekenskerke/kwadendamme/apollo 69 JO19  1 - 5  ( 0 - 1 )
Tweede bekerwedstrijd, op ons hoofdveld, wat er behoorlijk gehavend bij lag vanwege de droogte, maar het gras groeit in ieder geval...
Een complete selectie (14 man) aanwezig!
De wedstrijd komt moeizaam op gang we zijn nog zoekende, de aanvalslinie ontbeert stootkracht, kan de bal moeilijk vasthouden. Middenlinie rent daardoor naar voor en naar achter, combinatie-spel is dan moeilijk. Gelijkopgaand, we krijgen halverwege wat meer grip, en in de 23e min. krijgen we een grote kans, helaas missen we de strafschop (Mike werd binnen de 16 meter aangetikt), tegen de paal en de rebound word naast geschoten. Direkt in de tegenaanval komen de gasten op 0-1, zal je altijd zien. Aan het eind vd 1e helft krijgen we geheel onnodig een strafschop tegen , die gaat er wel in: 0-2 ruststand. Gasten hebben al 10 min. met een man minder gespeeld en wij moeten dat de eerste 10 min. van de 2e helft ook doen; Mike verdedigt het doel goed. Dan toch proberen de aansluit treffer te maken, want we zijn zeker niet minder. We hebben weinig geluk, en alles gaat net verkeerd, we scoren niet, de gasten doen dat wel: in de 63e min. is het pleit beslecht: 0-3. De kopjes gaan nu echt hangen. We stellen de tegendoelpunten nog een kwartier uit, maar dan is het binnen 2 minuten: 0-5. We scoren in de 83e min. een verdiende (ere) treffer (1-5 Mike) maar meer zit er niet in vandaag.
Samenvattend: we waren niet echt zoveel minder als de uitslag doet vermoeden, maar we moeten wel ons hoofd erbij houden, probeer de agressie die nodig is op een positieve manier in te zetten, zeker als het niet loopt zoals we zouden willen. Ik vond -maar dat is subjectief- Jelle en Memmo een goede wedstrijd spelen met name op inzet.
Scheidsrechter bedankt voor het fluiten van de wedstrijd.