Rillandia pakt verdiende periodetitel!!

13 mei 2023 20:00

Rillandia-MZVC 1-0: Het kostte veel bloed, zweet en tranen bij de thuisploeg, want het was een moeizame wedstrijd. Rillandia speelde niet denderend en MZVC was vooral gevaarlijk bij dode spelsituaties. Vijf minuten in de tweede helft maakte Mike Brevoord de enige treffer van de wedstrijd. En die treffer bleek na afloop genoeg voor het binnenhalen van de tweede periode. ,,We hadden dit vooraf totaal niet verwacht, maar we hebben een hele goede tweede seizoenshelft gespeeld. Daarnaast sluiten we het seizoen thuis ongeslagen af, een hele topprestatie’’, zo concludeerde een meer dan tevreden Edwin in de Weij na afloop.