Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

7

7

1

0

Pupil van de week deze week is Leandro. Hij speelt bij onze JO9-1 die op het moment erg lekker gaan in de competitie.
Leandro is een echte PSV fan, en Lozano is zijn favoriete speler. Zelf speelt hij het liefste op het middenveld.
Daar kan hij zijn sterke punten goed benutten. Hij is goed in afpakken van de bal en dan weer goed over spelen naar zijn ploeggenootjes.
Maar hij kan ook dribbelen, zijn mooiste goal was namelijk dat hij langs de lijn dribbelde en een goal maakte.
Zoals een het bij een goeie bal afpakker hoort is Leandro natuurlijk niet bang van zijn tegenstanders.
Zijn hobbies zijn voetballen, en TV kijken, het liefste kijkt hij dan naar Portugese series en films. Waarschijnlijk het liefste naar politiefilms, want dat is wat hij later wil worden, politieman.
Leandro veel plezier bij de wedstrijd !

Overzicht pupillen van de week